• Banner-Geluk-in-eigen-hand

Over mij

De afgelopen negen jaar heb ik als leidinggevende veel jonge mensen opgeleid. Ik heb verlegen jonge mensen zien groeien en taken zien overnemen waarvan zij niet wisten dat zij dit in zich hadden. Ik heb verborgen talenten laten bloeien. Deze ervaring heeft mijn behoefte om mensen te helpen verder aangewakkerd.

Mijn hart ligt vooral in de interculturele sfeer, omdat taal en cultuur mede bepalen hoe wij tegen dingen aankijken en het onbegrip voor elkaars handelen kunnen vergroten. Ik heb in veel verschillende landen gewoond en zag dagelijks hoe verschil in taal en cultuur kan leiden tot misverstanden en problemen. Daar besloot ik om voortaan te willen bijdragen aan vrijheid, verbinding, vrede, duurzame oplossingen, vertrouwen en positiviteit. Zonder compromissen. Ik spreek drie talen vloeiend (Nederlands, Engels, Duits), waarmee ik een uitstekende gesprekspartner ben voor problemen op het multiculturele vlak.

Ik woon in Wijk aan Zee met mijn man en mijn zoon. Aangezien het strand bij mij om de hoek is, ben ik daar regelmatig te vinden. De winterstormen zijn letterlijk en figuurlijk adembenemend. Ik voel niets anders dan ontzag voor de schoonheid van de wilde zee.

Kwaliteitsborging

Bij de door Mfn (Mediatorsfederatie Nederland) erkende van www.wel-com.nl heb ik mijn opleiding gevolgd. Ook ben ik aangesloten bij ITCO (Instituut voor Transformatieve Conflict Oplossing) enNMv (beroepsvereniging voor professionals in mediation).

Kernwaarden

Sensitiviteit

Het lijkt een wisselwerking: zonder jezelf ervan bewust te zijn word je naar een persoon of iets toegetrokken en andersom ook.

Doorzettingsvermogen

Ik geef niet graag op. Ik ben pas echt tevreden als er ergens een oplossing voor gevonden is.

Klantgerichtheid

In een salesopleiding leerde ik ooit: de klant is koning.  Dit is een motto waar ik graag naar streef: de tevredenheid van mijn cliënten is voor mij van groot belang.

Nauwkeurig

Dit gaat voor mij hand in hand met klantgerichtheid. Daarom ook niet de traditionele opleiding tot mediator, maar die tot transformatieve probleemoplosser. Juist het duurzame karakter is voor mij een must.

Zelfstandigheid

In de laatste jaren heb ik veel jonge mensen opgeleid tot customer service-medewerkers. Het is enorm uitdagend om iemand een inzicht te geven waar hij zelf  mee verder kan.

© Copyright 2019 Moonday Design